Heroes ’92 – návod

Heroes ’92 – návod pro ZX Spectrum

Vítejte u návodu Heroes ’92. Následující text vás provede touto vynikající textovou hrou tak, abyste dosáhli maximální bodové ohodnocení v závěru hry, tedy 120 bodů. Body se přidělují takto: 1 bod za každou navštívenou místnost (23-24 bodů), 2 body za každý objevený objekt (40-62 bodů) a zbytek za různé speciality (0-34 bodů). Hru ovládáte pomocí kurzoru klávesami QAOPM. V menu ostatní si můžete změnit ovládání na kempston joystick.

Ve hře vždy prozkoumejte všechny objekty! V šuplíku kancelářského stolku najdete papírek s hádankou: „Jde kůň (klap, klap) a had (šš, šš). Na co jdou?“. Přemýšlejte nad odpovědí. Seberte papírek. Přečtěte si také zprávu z počítače, kterou známe ze hry Podraz 3. V kanceláři u sekretářky prozkoumejte zrcadlo a vezměte deštník. Z odpadkového koše seberte telefonní kartu. Hned si zkuste zatelefonovat, ale jen jedenkrát. V posteli najdete cigarety. Jděte na chodbu a položte deštník. Přivolejte výtah, ze kterého vyjde Lemmming a sebere deštník. Jděte do hlavní haly a  na vrátnici, kde nezapomeňte prozkoumat živého vetřelce a vrátného RoboCopa. Pak se vydejte na parkoviště. Prozkoumejte vše a nezapomeňte na Batmana a Petra Phillipse. Po výbuchu aut zůstane na parkovišti Batmanův plášť. Po jeho prozkoumání objevíte Batmanův opasek. Plášť i opasek se bude hodit. Vraťte se do haly a jděte na jih. Batmanův plášť vás ochrání před pádem stejně jako Lemminga deštník. Plášť odložte a pasti na duchy si nevšímejte. Jděte na východ a potkáte Williho ze hry Manic Miner. Na stanici metra Schwarzeneggerova chvilku pozorujte okolí. Pak prozkoumejte mrtvou ženu, seberte pistoli a nasedněte do metra. Tam přežijete přestřelku a seznámíte se s krotiteli duchů. Vystoupíte na stanici metra Stalloneova a odložíte pistoli. 

Staňte se někým jiným. Vezměte papírovou krabici a malou krabičku. pozor, nezkoumejte je. Jděte na jih a u skleněné stěny položte papírovou krabici a prozkoumejte. Krtek z krabice udělá díru ve stěně, kde položíme malou krabičku. Přeměňte se do role inspektora Clouseau. Objevíte malou krabičku a v ní hřebíky, které seberte. Jděte po kolejích vlevo a pak na západ na stanici Schwarzeneggerova. Jděte na západ a Willy teď pobíhá mezi zmutovanými telefony a vy zavolejte své sekretářce. Odložte telefonní kartu a jděte na západ. Seberte past na duchy, ale ještě ji nezkoumejte. Použijte Batmanův opasek a dostanete se zpátky do haly. Mimo hřebíků vše odložte a jděte přes vrátnici na parkoviště. Hřebíky zapíchněte do kol taxíku a nastupte do něj. Od řidiče dostanete klobouk a bič. Vraťte se do haly a jděte po schodech nahoru, kde použijte bič na hada. Prozkoumejte obrazy slavných osobností a naleznete krabičku sirek. Jděte do haly, seberte pistoli, cigarety a zapalte si. Jděte do kanceláře za sekretářkou a vraťte ji cigarety. Sekretářka okomentuje i vaši kapsy s pistolí. Jděte zpět do haly, odložte pistoli, vezměte papírek a past na duchy. Jděte po schodech nahoru a pak chodbou k RoboCopovi II. Vraťte se zpět na chodbu a pak znovu k RoboCopovi. Dáte mu papírek s hádankou. Odpověď je „na nervy“. RoboCop II vás pustí na střechu. Na východ za žralokem nechoďte! Vylezte na komín. Skočte do komínu a před tvrdým přistáním vás zachrání Haberman. K otvoru položíme past na duchy.

Znovu se staňte někým jiným. Jdeme na sever a sebereme past na duchy. Vrátíme se na jih, kde z pasti vypustíme ducha. Krotitelé duchů ho chytí. Jdeme zpět na sever a Lemming probourá stěnu komínu. Nyní se vydáme na západ, kde objevíme bombu. Staneme se šéfinspektorem a dojdeme taky na západ. Vzájemně se prozkoumáme. Takže programátor Tim Coleman je naše druhá postava a inspektor Clouseau sebou tahá pořád šimpána :-). Pak zkusíme otestovat teleport X. Po několika pokusech z něj vyletí hejno much. Po pokusech s teleportem D se dostaneme do akční hry, kterou zkuste dohrát. Vrátíme s k bombě a zapálíme knot. Dosáhli jste 120 bodů? Jestli ano, tak vám gratuluji.
Solaris104

Příchozí vyhledávací fráze

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *