Heroes ’92 – návod pro ZX Spectrum

Vítejte u návodu Heroes ’92. Následující text vás provede touto vynikající textovou hrou tak, abyste dosáhli maximální bodové ohodnocení v závěru hry, tedy 120 bodů. Body se přidělují takto: 1 bod za každou navštívenou místnost (23-24 bodů), 2 body za každý objevený objekt (40-62 bodů) a zbytek za různé speciality (0-34 bodů). Hru ovládáte pomocí kurzoru klávesami QAOPM. V menu ostatní si můžete změnit ovládání na kempston joystick.

Ve hře vždy prozkoumejte všechny objekty! V šuplíku kancelářského stolku najdete papírek s hádankou: „Jde kůň (klap, klap) a had (šš, šš). Na co jdou?“. Přemýšlejte nad odpovědí. Seberte papírek. Přečtěte si také zprávu z počítače, kterou známe ze hry Podraz 3. V kanceláři u sekretářky prozkoumejte zrcadlo a vezměte deštník. Z odpadkového koše seberte telefonní kartu. Hned si zkuste zatelefonovat, ale jen jedenkrát. V posteli najdete cigarety. Jděte na chodbu a položte deštník. Přivolejte výtah, ze kterého vyjde Lemmming a sebere deštník. Jděte do hlavní haly a  na vrátnici, kde nezapomeňte prozkoumat živého vetřelce a vrátného RoboCopa. Pak se vydejte na parkoviště. Prozkoumejte vše a nezapomeňte na Batmana a Petra Phillipse. Po výbuchu aut zůstane na parkovišti Batmanův plášť. Po jeho prozkoumání objevíte Batmanův opasek. Plášť i opasek se bude hodit. Vraťte se do haly a jděte na jih. Batmanův plášť vás ochrání před pádem stejně jako Lemminga deštník. Plášť odložte a pasti na duchy si nevšímejte. Jděte na východ a potkáte Williho ze hry Manic Miner. Na stanici metra Schwarzeneggerova chvilku pozorujte okolí. Pak prozkoumejte mrtvou ženu, seberte pistoli a nasedněte do metra. Tam přežijete přestřelku a seznámíte se s krotiteli duchů. Vystoupíte na stanici metra Stalloneova a odložíte pistoli. 

Staňte se někým jiným. Vezměte papírovou krabici a malou krabičku. pozor, nezkoumejte je. Jděte na jih a u skleněné stěny položte papírovou krabici a prozkoumejte. Krtek z krabice udělá díru ve stěně, kde položíme malou krabičku. Přeměňte se do role inspektora Clouseau. Objevíte malou krabičku a v ní hřebíky, které seberte. Jděte po kolejích vlevo a pak na západ na stanici Schwarzeneggerova. Jděte na západ a Willy teď pobíhá mezi zmutovanými telefony a vy zavolejte své sekretářce. Odložte telefonní kartu a jděte na západ. Seberte past na duchy, ale ještě ji nezkoumejte. Použijte Batmanův opasek a dostanete se zpátky do haly. Mimo hřebíků vše odložte a jděte přes vrátnici na parkoviště. Hřebíky zapíchněte do kol taxíku a nastupte do něj. Od řidiče dostanete klobouk a bič. Vraťte se do haly a jděte po schodech nahoru, kde použijte bič na hada. Prozkoumejte obrazy slavných osobností a naleznete krabičku sirek. Jděte do haly, seberte pistoli, cigarety a zapalte si. Jděte do kanceláře za sekretářkou a vraťte ji cigarety. Sekretářka okomentuje i vaši kapsy s pistolí. Jděte zpět do haly, odložte pistoli, vezměte papírek a past na duchy. Jděte po schodech nahoru a pak chodbou k RoboCopovi II. Vraťte se zpět na chodbu a pak znovu k RoboCopovi. Dáte mu papírek s hádankou. Odpověď je „na nervy“. RoboCop II vás pustí na střechu. Na východ za žralokem nechoďte! Vylezte na komín. Skočte do komínu a před tvrdým přistáním vás zachrání Haberman. K otvoru položíme past na duchy.

Znovu se staňte někým jiným. Jdeme na sever a sebereme past na duchy. Vrátíme se na jih, kde z pasti vypustíme ducha. Krotitelé duchů ho chytí. Jdeme zpět na sever a Lemming probourá stěnu komínu. Nyní se vydáme na západ, kde objevíme bombu. Staneme se šéfinspektorem a dojdeme taky na západ. Vzájemně se prozkoumáme. Takže programátor Tim Coleman je naše druhá postava a inspektor Clouseau sebou tahá pořád šimpána :-). Pak zkusíme otestovat teleport X. Po několika pokusech z něj vyletí hejno much. Po pokusech s teleportem D se dostaneme do akční hry, kterou zkuste dohrát. Vrátíme s k bombě a zapálíme knot. Dosáhli jste 120 bodů? Jestli ano, tak vám gratuluji.
Solaris104

Příchozí vyhledávací fráze