Otík – je tu mezi námi

Letošní léto moc počasí nepřeje a tak místo abychom se slunili a vyhřívali někde u vody, tak většinou posedáváme u počítačů a snažíme nějak zabít ten čas. Inu, dnes se mi dostala do rukou na otestování zbrusu nová textovka Otík, od světoznámé firmy CrudeSys, ano jsou to oni, ti, co naprogramovali hru Alenka v Zombielandu. A můžete se těšit na hodiny a další hodiny zábavy nad touhle geniální hrou.

Textovka Otik

Opět se jedná čistě o Amiga verzi, která snad běží na jakémkoliv stroji a když myslím tím na jakémkoliv, pak vězte, že tuhle krásku rozjedete i na holé Amize 500 a vejde se na jednu disketu.

Hráči si budou hru vyloženě užívat, neboť její herní obrazovka je dost netradiční, používá na Amize nevídanou barevnou paletu tucolor, herní obrazovka je vyplněna překrásnými obrázky z dílny vrchního grafika společnosti CrudeSys a to celé je decentně promícháno jemným intelektuálním humorem, na který dohlížel sám zakladatel společnosti CrudeSys.

Příběh hry vás zavede do daleké budoucnosti, kde hráč bude prožívat každodenní starosti a trable jemného, věřícího hocha, Otíka. To je sedmák navštěvující plzeňskou školu Jana Humuse Hlomenského. Jenž vede odvěký boj se silami zla, které se vtělilo do jeho sličné spolužačky Evičky Radčákové.

Ve hře, se hráč bude prohánět na moderních skateboardech, ekologickými vozidly, navštíví kostel jeho páně a další lokace, kde se setká se spoustou zajímavých lidiček a vyřeší spoustu těžkých hádanek, které nezvládne ani ten nejlepší hráč textových her během jednoho letního deštivého večera. Hra vám zabere spoustu času a bude vás ničit a ničit, dokud někdo nenapíše návod, kterak hru pokořit a vykonat Otíkovo dílo.

Ovládání hry je klasické, tak jak jsme tomu již zvyklí, to jest, zadáváte příkazy buď ve zkrácené formě, prvních tří písmen a nebo slova celá. Jedinou nevýhodou hry jsou pohybové příkazy, buď je musíte psát celá a nebo jejich třípísmenné podoby, dejte si však pozor na příkaz východ, autor hry, bere jeho zkrácenou formu „vých“ místo „výc“ proč tomu tak je? Je tomu tak, neboť v češtině je „ch“ jedno písmeno.

Takže si hru užijte, snad vám ukrátí letní deštivé dny.

Otík (380,7 KiB, 2 417 hits)