Indiana Jones II
Nevím, jakou hru měl na mysli (a na monitoru) autor informací o hře Indiana Jones II, ale zřejmě ne stejnou, jakou jsem si z příslušného odkazu stáhnul já. Výše uvedená hra mi nepřipadala jako hra pro začátečníky, ale spíš pro kojence. Ve hře se pohybujete po cca. 20-ti lokacích, ve kterých (při přečtení jejich popisu a minimální inteligenci) nelze nic zapomenout, zkazit nebo se dokonce nechat zabít (viz. „šílené množství zabíjecích místností“). Jediná místnost, kde se lze nechat zabít (a je pravděpodobné, že se vám to stane) je hned místnost první – letadlo. Zde jsem také objevil jediný případ časové hry. Zbytek hry je už jen rutina. Projít pár místností, sebrat a prozkoumat několik věcí a (až na vyjímky) logicky je použít na příslušném místě, je otázkou půl hodiny. Hra sama se ovládá velice jednoduše (třemi tlačítky – nahoru, dolu a Enter).
Dost mi ale vadilo „ozvučení“ hry – tedy při každém otevření, procházení i výběru menu se ozvalo velice nepříjemné zakvílení PC speakru, což mi začalo lézt na nervy po zhruba dvou minutách. Je zde také možnost nápovědy, ale vzhledem k jednoduchosti hry ji nevyužijete. Ostatně nápověda typu „Zkoušej prozkoumávat a používat různé předměty“ se mi nejeví moc užitečná – bez ní by mě to nenapadlo :o) . Celkově si myslím, že je to textovka slabší a to jak po stránce příběhu (sebrat určitý počet diamantů, někam je odnést a za ně si vzít náhrdelník – to muselo dát autorovi zabrat), tak po stránce rozsáhlosti. Hrál jsem ještě na Didaktiku pár dalších textovek Františka Fuky, ale tahle je jedna z nejslabších. Mimochodem, dohrál jsem ji se 100 % bodů.
Autor recenze: Drobeček
Indiana Jones II (44,6 KiB, 1 860 hits)