Muzeum mrtvol – návod

(c) 1993 Computer Experts Corporation
Navod (c) 3/1999 Jiří Benc

Mapa přízemí:


Mapa 1. podzemního patra:


Mapa 2. podzemního patra:


Start je na E2. Pruchod mezi patry je pres policko D7. Policko carkovani znamena okamzitou smrt. Mezi dvojite spojenymi policky ~ nelze projit okamzite, je nejdrive treba neco udelat. Policko H7 je do urcite chvile rovnez smrtelne.

E1 – prozkoumej mrtvolu, vezmi klic
F1 – prozkoumej pohovku, vezmi krumpac
D2 – pouzij krumpac, vezmi kamen
F1 – pouzij kamen
J2 – prozkoumej mrtvolu, vezmi zapalovac
I3 – pouzij paku IV (dvakrat!)
I4 – vezmi zeleznou tyc
G2 – pouzij klic
G3 – prozkoumej koberec, pouzij zeleznou tyc, vezmi petrolejku
G1 – pouzij petrolejku, pouzij zapalovac
J7 – prozkoumej mrtvolu, vezmi nuz
J2 – pouzij nuz, vezmi lano
G5 – pouzij nuz
A4 – prozkoumej sochu (trikrat!), vezmi revolver, pouzij tlacitko
D7 – dolu
D6 (v 1. podzemnim patre) – pouzij paky v tomto poradi: III, IV, II, I (Kdyby nekoho zajimalo proc, tak vezte, ze v mistnosti G3 lze ziskat starou knihu, ve ktere jsou napsana pismenka XUST a nad pakami jsou nakresleny symboly, odpovidajici jednotlivym pismenum. Az potud je to naprosto logicke. Co vsak logicke neni, je to, ze pohnete-li libovolnou pakou spatne, mate smulu a hru nedohrajete.)
D7 (v 1. podzemnim patre) – dolu
F8 (v 2. podzemnim patre) – vezmi mec
G9 (v 2. podzemnim patre) – pouzij mec
H9 (v 2. podzemnim patre) – konec

Příchozí vyhledávací fráze

Mohlo by se vám líbit...